Tworzenie strony firmowej przez agencję – jakie informacje musisz dostarczyć?

Tworzenie strony firmowej przez agencję – jakie informacje musisz dostarczyć?

25 lutego, 2020 0 przez Redakcja

Strona internetowa firmy

Każda firma powinna posiadać swoją własną stronę, dzięki której trafi do większego grona potencjalnych klientów. Stworzenie odpowiedniej i dopasowanej do potrzeb firmy strony bywa trudne i wymaga nie tylko umiejętności, ale również czasu. Jeżeli przedsiębiorcy nie czują się na siłach, aby samodzielnie podjąć się utworzenia firmowej strony internetowej mogą zgłosić się o pomoc do agencji, która zajmuje się tym na co dzień.

Zmień swoją pozycję na rynku poprzez stronę internetową

Dobra strona internetowa to inwestycja, która szybko się zwraca. Wiele firm, dzięki profesjonalnie wykonanej stronie całkowicie odmieniło swoją pozycję rynkową oraz zwiększyło przychody, inwestując w marketing w internecie. Dlatego tak ważne jest, aby przedsiębiorca zrozumiał, iż praca nad stroną internetową to opłacalna inwestycja, a nie tylko zbędny dodatek do firmy. Aby rozpocząć pracę nad utworzeniem firmowej strony właściciel firmy musi przygotować szereg podstawowych informacji dla agencji, która wdraża stronę internetową, a przy tym współpracować z tą agencją na każdym etapie realizacji witryny.

Tworzenie strony firmowej przez agencję – jakie informacje musisz dostarczyć?

Na początku potrzebny jest dokładny research, który ma za zadanie dostarczyć informacji na temat firmy, usług oraz produktów, otoczenia biznesowego, konkurencji oraz celów stawianych przed firmą. Dla agencji istotne jest dogłębne poznanie firmy, jej produktów, sposobów dystrybucji, działań marketingowych, pracowników oraz organizacji pracy. Dzięki temu można przygotować przekaz marketingowy dostosowany do oferty firmy i wymagań rynku.

Agencja we współpracy z właścicielem firmy analizuje kim jest jego konkurencja oraz jak otoczenie biznesowe wpływa na szanse rozwoju przedsięwzięcia. Analizując konkurencję agencja pozyskuje informacje od właściciela firmy jak i sama dokonuje szeregu analiz – między innymi analizę wyników wyszukiwania Google oraz Google AdWords czy aktywności w Social Media. Opracowując zestawienie konkurencji agencja przygotowuje analizę pozyskanych danych, szacuje ruch na stronach, sprawdza sposób pozycjonowania i użycie płatnych form reklamowych. Dzięki temu  agencja jest w stanie nakreślić przedsiębiorcy jaki budżet reklamowy będzie musiał przeznaczyć, aby uzyskać podobne lub lepsze niż konkurencja wyniki.

Jeżeli właściciel firmy zlecający wykonanie strony zgadza się na podane przez agencję warunki, ta przystępuje do opracowania pozyskanego materiału i “od A do Z” zaczyna tworzyć firmową stronę internetową. Kiedy strona już powstanie firma zyskuje większy zasięg na rynku.

Artykuł sponsorowany